Garantie en schade afhandeling
Verzekeringskwestie:
Heeft jouw apparaat schade en valt dit onder je verzekering? Wij helpen graag!
- Meld de schade: Neem direct contact met ons op.
- Schaderapport: Wij maken een rapport voor uw verzekeraar.
- Reparatie of vervanging: Wij zorgen voor een passende oplossing.
RMA hardware herwaardering:
Functioneert uw hardware niet goed en valt het binnen de garantie? Dien een RMA-aanvraag in.
- Aanvraag: Vul het formulier op onze website in of bel ons.
- Beoordeling: Wij checken of de hardware onder de garantie valt.
- Oplossing: We herstellen of vervangen jouw product.
Garantie op reparaties:
Wij bieden 6 maanden garantie op alle reparaties door ons uitgevoerd.
- Garantieperiode: 6 maanden garantie op dezelfde problemen.
- Uitzonderingen: Geen dekking bij verkeerd gebruik of ongevallen.
- Contact: Problemen na een reparatie? Neem meteen contact op.
Contact opnemen?
Locatie
de Opslach 3, 9284 SJ Augustinusga
Openingstijden
Ma t/m Za van 8:30 tot 20:00