Meteen hulp nodig?

0637 198 796

Garantie en schade afhandeling

Verzekeringskwestie:

Heeft jouw apparaat schade en valt dit onder je verzekering? Wij helpen graag!

  1. Meld de schade: Neem direct contact met ons op.
  2. Schaderapport: Wij maken een rapport voor uw verzekeraar.
  3. Reparatie of vervanging: Wij zorgen voor een passende oplossing.

RMA hardware herwaardering:

Functioneert uw hardware niet goed en valt het binnen de garantie? Dien een RMA-aanvraag in.

  1. Aanvraag: Vul het formulier op onze website in of bel ons.
  2. Beoordeling: Wij checken of de hardware onder de garantie valt.
  3. Oplossing: We herstellen of vervangen jouw product.

Garantie op reparaties:

Wij bieden 6 maanden garantie op alle reparaties door ons uitgevoerd.

     

  1. Garantieperiode: 6 maanden garantie op dezelfde problemen.
  2. Uitzonderingen: Geen dekking bij verkeerd gebruik of ongevallen.
  3. Contact: Problemen na een reparatie? Neem meteen contact op.
Laptop reparatie

Contact opnemen?

Locatie

de Opslach 3, 9284 SJ Augustinusga

Openingstijden

Ma t/m Za van 8:30 tot 20:00